Lionhead nie miało pojęcia...

Orzeł - 
3osoby uważają ten artykuł za ciekawy
Lionhead nie miało pojęcia...

Jak donieśliśmy Wam kilka dni temu, Microsoft postanowił, że projekt Lionhead Studios zostanie wycofany z produkcji  i zaczął wyzbywać się ze swojej strony internetowej kilku kafelków, reprezentujących firmy współpracujące z gigantem z Redmond. 


Jak nietrudno się było domyślić, wkrótce zaczęły wypływać kolejne rewelacje z bagna Microsoftu: dziś okazuje się, że Lionhead Studios nie miało pojęcia, co ma się z nimi stać, aż do ostatniej chwili.


Jeszcze 3 dni temu Community Manager z Lionhead Studios dał na forum gry taką oto odpowiedź na pytania związane z grą:

"Jesteśmy świadomi tego, że istnieją osoby pragnące otrzymać jak najwięcej informacji i tych, które chciałyby już pograć. Nie chcemy się rozpędzać i was zawieść. Dajemy sobie czas na to, by odnieść się do całego feedbacku i danych zbieranych w trakcie betatestów, by ulepszyć grę na ich bazie. Jasne, to oznacza, że odbije się to na premierze gry kilkoma opóźnieniami, ale lepiej mieć dobrą grę późno, niż kiepską od razu."


Nic z powyższej wypowiedzi nie wskazuje na to, by projekt miał zostać anulowany - wręcz przeciwnie. Poniżej znajdziecie twitty do członków zespołu Lionhead, które potwierdzają, że decyzja Microsoftu była dla nich kompletnym zaskoczeniem:

@BuldozerX: @eckelberry Czy cała ta sprawa z Fable była dla was zaskoczeniem?

@eckelberry: @BuldozerX mniej więcej, tak.
 

@eckelberry: Życie jest pełne absurdów. Wczoraj Microsoft przysłał kwiaty do mojego domu z okazji narodzin córki. A przynajmniej tak mi się wydawało, że to z tej okazji.

 

 

Z mojej perspektywy wygląda to tak, jak gdyby Microsoft podjął swoją decyzję w wiekim pośpiechu i nie do końca przemyślanie. Krążą nawet pogłoski, że Lionhead Studios dostało informację o anulowaniu Fable Legends dopiero w momencie, kiedy na Xbox Wire był pisany o tym artykuł.

 

Z pewnością sprawi to, że zarówno w oczach Lionhead Studios, jak i pozostałych partnerów, gigant z Redmont będzie wyglądać nieco niepoważnie. Miejmy jednak nadzieję, że nie obije się to na jakości nadchodzących gier spod skrzydeł Microsoftu.

 

Źródło: WCCFTech.com

0 osób dodało komentarz
3osoby uważają ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

OrzełOrzełOto ja - domorosły webmaster, koder, przedsiębiorca, dziennikarz oraz wielbiciel gier muzycznych i myszoskoczków. Nocami marzę o tworzeniu gier, ale za dnia skupiam się na innych fajnych i ważnych rzeczach, dla odmiany możliwych do zrealizowania.
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]