Polski oddział Ubisoftu rozpoczyna współprace z Monster Energy w celu wypromowania nowego Assassin Creeda. Wcześniej z takiej formy promocji skorzystał Call of Duty.
Na czym będzie polegać promocja? Z okazji premiery Assassin’s Creed: Origins do sklepów na całym świecie trafi 500 milionów puszek sygnowanych logotypami nowej gry Ubi. Każda puszka będzie posiadała tajemniczy kod, który będzie odblokowywał dostęp do surowców przydatnych w grze, takich jak żelazo, drewno, zwierzęce skóry oraz oczywiście zastrzyku gotówki. Kody będziemy mogli wprowadzać na specjalnej stronie przygotowanej przez pomysłodawców. Tam wpisując w odpowiednie okienko kod z puszeczki otrzymamy dodatkowe bonusy.
A żeby atrakcji nie było za mało, każdy będzie miał szanse wziąść udział w specjalnych konkursach, w których nagrodami będą Xboksy One X, gry Assassin’s Creed: Origins, specjalne lodówki Monster Energy oraz zestawy gadżetów.
0 Komentarzy