Kolejne zachwyty nad optymalizacją Prey'a

YASIU - 
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy

 

Po optymalizacyjnej wpadce Dishonored 2 twórcy Prey'a za punkt honoru wzięli sobie stworzenie jak najlepszej technicznie gry i chyba im się to udało. 

Znane ze sprawdzania wydajności wszelkich nowych produkcji Digital Foundry postanowiło wziąć na warsztat ciepło przyjętego Prey'a. 

Do testów użyto nie tylko mocarnych GTX 1060 i RX 580, ale również słabszych GTX 1050 2 GB i Radeon RX 460 4 GB napędzanych dwurdzeniowcem Pentium G4560. O ile w wypadku pierwszego zestawu wyniki nie były zaskoczeniem i przy maksymalnych detalach klatki osiągały średnio 118, a przy zastosowaniu rozdzielczości 1440p spadły do stabilnych 60 FPS, tak drugie maszyny zaskoczyły kompletnie testerów. Choć oczywiście jakość detali należało obniżyć do średnich to i tak osiągnięto prawie stabilne 60 klatek, gdyż najniżej spadały jedynie do 50. 

Trzeba przyznać, że programiści Arkane Studios potrafili wykorzystać zalety CryEngine 3. 

0 osób dodało komentarz
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

YASIUYASIU
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]