Ken Levine rozmawia o swoim nowym projekcie

hraboll - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Ken Levine rozmawia o swoim nowym projekcie - gamedot.pl

Ken Levine – główny kreator marki BioShock – potwierdza wcześniejsze informacje. Informacje, które podawaliśmy po analizie ofert zawodowych. Przemodelowane Irrational Games będzie pracowało nad projektem wykorzystującym dwa elementy – narrację oraz formułę sandboksa.

 

Otwarty świat – nawet w mniejszej skali ma wspierać proces wydłużania czasu rozgrywki. Levine chce stworzyć coś, co zapewnia nam dobrą zabawę, nawet przy wielokrotnym podejściu. Chodzi rzecz jasna o kompletne playthrough (powtórzone kilka razy). Zaproponowana przygoda może być kształtowana przez decyzje gracza. Dzięki temu jedną opowieść zamienimy na 3-4 historie.

 

Oczywiście założenia narracyjne są ważne – co ciekawe, Ken Levine uważa, że tradycyjne kampanie w pewnym sensie wymierają. Dlaczego? Bo konsument nie chce płacić 40-60$ za 10-12 godzin zabawy. Utalentowany creative director chce odwrócić niekorzystny trend, dlatego wybiera otwartą formułę – wybiera większą elastyczność.

 

Warto zauważyć, że Ken Levine nadal współpracuje z firmą Take-Two Interactive. Zapewne zapytacie o los marki BioShock... Ta będzie nadal rozwijana, ale przez 2K Marin.

 

Źródło: VG247 UK

0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

hrabollhrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]