Ken Levine – główny kreator marki BioShock – potwierdza wcześniejsze informacje. Informacje, które podawaliśmy po analizie ofert zawodowych. Przemodelowane Irrational Games będzie pracowało nad projektem wykorzystującym dwa elementy – narrację oraz formułę sandboksa.
Otwarty świat – nawet w mniejszej skali ma wspierać proces wydłużania czasu rozgrywki. Levine chce stworzyć coś, co zapewnia nam dobrą zabawę, nawet przy wielokrotnym podejściu. Chodzi rzecz jasna o kompletne playthrough (powtórzone kilka razy). Zaproponowana przygoda może być kształtowana przez decyzje gracza. Dzięki temu jedną opowieść zamienimy na 3-4 historie.
Oczywiście założenia narracyjne są ważne – co ciekawe, Ken Levine uważa, że tradycyjne kampanie w pewnym sensie wymierają. Dlaczego? Bo konsument nie chce płacić 40-60$ za 10-12 godzin zabawy. Utalentowany creative director chce odwrócić niekorzystny trend, dlatego wybiera otwartą formułę – wybiera większą elastyczność.
Warto zauważyć, że Ken Levine nadal współpracuje z firmą Take-Two Interactive. Zapewne zapytacie o los marki BioShock... Ta będzie nadal rozwijana, ale przez 2K Marin.
Źródło: VG247 UK
0 Komentarzy