Firma Impakt planuje uruchomienie internetowego systemu sprzedażowego B2B. Umożliwi on zintegrowanie i cyfryzację działań biznesowych z zagranicznymi partnerami firmy. Ma to usprawnić komunikację i ułatwić pozyskanie nowych klientów.
Nowy moduł ma pozwolić potencjalnym klientom na dostęp do systemu przy użyciu przeglądarki internetowej lub poprzez dane wysłane bezpośrednio z ich własnych systemów. Wdrożenie nowego systemu pokazuje, że Impakt wychodzi naprzeciw potrzebom rynkowym oraz podąża za trendami w branży IT/ICT.
Internetowy system sprzedaży Impaktu ma być w pełni międzynarodowy. Do użytku oddany zostanie interfejs w dwóch jezykach: polskim i angielskim. Pozwoli to na zyskanie nowych klientów zarówno w Polsce jak i za granicą.
Nowy moduł będzie w całości zintegrowany z systemem ERP wnioskodawcy. Ma on wykorzystywać format danych, który umożliwi szybkie i płynne działanie całego systemu.
Najważniejszymi procesami biznesowymi, które będą realizowane przez nowy system to:
- Proces udostępniania informacji o fakturach i korektach
- Proces zgłaszania reklamacji
- Proces informowania klientów o zmianach
- Proces zamawiania
- Proces obsługi promocji
- Proces obsługi wysyłek na zadanie
- Proces kontroli płatności
- Proces porównywania ofert dostawców
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach
Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego – DOTACJE NA INNOWACJE
Źródło: informacja prasowa
0 Komentarzy