Gravity Rush 2 jest piękne. Trailer i informacje z PGW 2015

hraboll - 
1osoba uważa ten artykuł za ciekawy
Gravity Rush 2 jest piękne. Trailer i informacje z PGW 2015 - gamedot.pl

Nowy materiał wideo i porcja świeżych informacji – osoby czekające na nowe przygody Kat będą zadowolone. Gravity Rush 2 zbiera wiele pozytywnych opinii – media i zwykli gracze (osoby przebywające na PGW 2015) zachwalają wizualizację i zaproponowany gameplay.

 

Swoją drogą, PS4 otrzyma również Gravity Rush Remaster (podstawka+dodatki)– odświeżony exclusive konsolki PSVITA zostanie wydany 10 lutego. Rzecz jasna chodzi tu o przyszłoroczny termin. Sequel też został wpisany w okres kalendarzowy 2016.

 

 

  • Gravity Rush 2 to przygoda na 20-40 godzin.
  • W grze znajdziemy wiele misji – także tych pobocznych. Ilość questów z części pierwszej została pomnożona przez liczbę „3”
  • Zaproponowane środowisko także jest większe. Mapa ma być dwa i pół razy większa od przestrzeni przewidzianej dla oryginału.
  • Miasto w stylu europejskim jest żywe i kolorowe. Ludzie zajmują się swoimi sprawami.
  • Kat wchodzi w różne interakcje z miastem i postaciami niezależnymi. Spotykamy ważne osoby i poznajemy założenia fabularne.
  • Moc konsoli PS4 pozwala zaprezentować dynamiczną fizykę, a także system destrukcji elementów otoczenia.
  • W grze zobaczymy trzy style grawitacyjne. Ten pierwszy to odwzorowanie możliwości zaprezentowanych już w GR. Każdy styl to inne możliwości, umiejętności.
  • Nowe style: Luna Style – ciało Kat staje się lżejsze. Mocniejsze ataki zostały poświęcone na rzecz szybkości. W Jupiter Style sytuacja jest całkowicie odmienna. Nasza bohaterka ma tu dostęp choćby do potężnego ataku obszarowego. Jupiter Style to także zdolność o nazwie Stasis Throw (praktyczne wykorzystanie elementów otoczenia). Umiejętność jest przydatna przy potyczkach z bossami.
  • W grze walczymy także z żołnierzami i robotami (są oni dodawani do wcześniejszego repertuaru oponentów). Roboty to wymagający przeciwnik.
  • Gravity Rush 2 stawia na tradycyjną kampanię. Nie uświadczymy tu zabawy wieloosobowej. Postać Raven jest kontrolowana przez AI. Developer pozwala na tworzenie ataków kombinacyjnych. To chyba taki Dual Play z najnowszych przygód Batmana.
  • Nie wprowadzono rewolucyjnych zmian do systemu sterowania.

 

Źródło: Dualshockers

0 osób dodało komentarz
1osoba uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

hrabollhrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]