Fallout 4 – o modyfikacjach, japońskim wydaniu i sposobie na ból głowy

hraboll - 
1osoba uważa ten artykuł za ciekawy
Fallout 4 – o modyfikacjach, japońskim wydaniu i sposobie na ból głowy - gamedot.pl

Przynajmniej w najbliższym czasie Bethesda nie będzie dyskutowała o moddingu. Wydawca – developer chce skupić się na bieżących sprawach (premiera, poprawki do Fallouta 4). Fanowskie modyfikacje są ważne, ale nie trzeba tu wykazywać nadmiernego pośpiechu. Sam Creation Kit ma pojawić się na początku przyszłego roku, co potwierdzano już wcześniej.

 

 

Narzędzia oczywiście będą przypisane do komputerów klasy PC. Niektóre aktualizacje zainstalujemy przy konsolowych wersjach, ale taka opcja jest elementem jeszcze dalszej przyszłości. Najdłużej na owoce kreatywności fanów będą czekać posiadacze PS4.

 

I jeszcze dwie sprawy: trochę z innej beczki – Fallout 4 nie zostanie ocenzurowany w... Japonii. To dość miła niespodzianka (i ciekawostka zarazem). Warto zauważyć, że grze przypisano rating 18+.

 

Na deser mam dla was krótki materiał wideo – prezentację jednego z ważniejszych perków.

 

 

Fallout 4 debiutuje na rynku 10 listopada.

0 osób dodało komentarz
1osoba uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

hrabollhrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]