Przynajmniej w najbliższym czasie Bethesda nie będzie dyskutowała o moddingu. Wydawca – developer chce skupić się na bieżących sprawach (premiera, poprawki do Fallouta 4). Fanowskie modyfikacje są ważne, ale nie trzeba tu wykazywać nadmiernego pośpiechu. Sam Creation Kit ma pojawić się na początku przyszłego roku, co potwierdzano już wcześniej.
@Sepherchorde If it's ok with you, we're gonna focus on the game release first and talk about mods when we've figured some stuff out.
— Pete Hines (@DCDeacon) październik 26, 2015
Narzędzia oczywiście będą przypisane do komputerów klasy PC. Niektóre aktualizacje zainstalujemy przy konsolowych wersjach, ale taka opcja jest elementem jeszcze dalszej przyszłości. Najdłużej na owoce kreatywności fanów będą czekać posiadacze PS4.
I jeszcze dwie sprawy: trochę z innej beczki – Fallout 4 nie zostanie ocenzurowany w... Japonii. To dość miła niespodzianka (i ciekawostka zarazem). Warto zauważyć, że grze przypisano rating 18+.
Na deser mam dla was krótki materiał wideo – prezentację jednego z ważniejszych perków.
Fallout 4 debiutuje na rynku 10 listopada.
0 Komentarzy