Gameplay oraz mechanika walki w nowym materiale z Tyranny

GeneticsD - 
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy
Gameplay oraz mechanika walki w nowym materiale z Tyranny - gamedot.pl

Za sprawą serwisu YouTube po raz kolejny opublikowano Dev Diary okraszony numerkiem 3. Deweloperzy opowiadają w nim o samym gameplayu, jak i o zaimplementowanej grafice, a także o zaklęciach, które mają być chlebem powszednim w Tyranny.

 

Tyranny będzie klasycznym RPG na komputery osobiste, w którym staniemy po złej stronie barykady (w końcu!). Pokierujemy grupą awanturników, ale będzie możliwe także prowadzenie jednej, głównej postaci, podczas gdy resztą zajmie się system. I tak w zależności od tego jak będziemy się bawić, umożliwiona zostanie nam opcja wydawania komend. W czasie przydzielania poszczególnych zadań naszym postaciom czas zatrzyma się, by "rządzenie" stało się nieco łatwiejsze dla nas graczy.

 

Postaci z grupy będą mogły nawzajem sobie pomagać podczas walki. W momencie gdy jedna z postaci odwróci uwagę przeciwników, bądź ich ogłuszy, druga będzie mogła ich dobić. Oprócz tego, będziemy mogli na własną rękę wytwarzać zaklęcia ze znalezionych elementów w przestrzeni growej. Wydaje mi się, że jest to dość ciekawy element. Oby obietnice twórców nie okazały się fałszywe i wszystko sprowadzać się będzie do jednego, i tego samego. Ponadto wiemy także, że za levelowanie opowiadać będzie częstotliwość używania danej broni. Jeżeli więc często posługujemy się łukiem, zdolność używania go będzie wzrastać. 

 

Po więcej szczegółów zapraszam do filmiku poniżej.

 

0 osób dodało komentarz
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

GeneticsDGeneticsD
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]