Final Fantasy VII Remake – Square Enix dopiero szuka właściwych rozwiązań

hraboll - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Final Fantasy VII Remake – Square Enix dopiero szuka właściwych rozwiązań - gamedot.pl

W grudniu zeszłego roku wystartowała produkcja pozycji Final Fantasy VII Remake. Programiści potrzebują czasu i fanowskiej cierpliwości. Designerzy powoli zauważają właściwy wariant/styl dla oprawy wizualnej. Sam system walki to zabawa z różnymi prototypami. Developer szuka właściwego rozwiązania metodą... prób i błędów.


Yoshinori Kitase w wywiadzie dla magazynu Famitsu tłumaczy, że stary system walki nie pasuje do dzisiejszych standardów. Trzeba teraz wyselekcjonować nowe – odpowiednie schematy. Zdecydować się na właściwy kierunek zmian. W normalnych warunkach dla remake'u wybiera się coś, co przypomina nowoczesnego action RPG-a. Jednak tu chcesz stworzyć tytuł z jednej strony nadal przypominający Final Fantasy VII, a z drugiej zaskakujący konsumenta.

 

Producent całego przedsięwzięcia unika pytań o całkowity czas dewelopingu. Premiera jest raczej melodią przyszłości – choć nie znów tak odległej. Końcówka przyszłego roku? To optymistyczny scenariusz.

 

Źródło: VG247, PSLS.net

1 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

1 Komentarz

awatar
Jovan (gość) 8 lat temu

Walka jak w FF VII Crisis Core i już.

1 Odpowiedz
hrabollhrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]