- Strona główna
- Newsy
- Film, zabawki, a może serial? psyonix ocenia potencjał marki rocket league
Film, zabawki, a może serial? Psyonix ocenia potencjał marki Rocket League
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Gra Rocket League bez wątpienia ma swoje pięć minut sławy i chwały. Studio Psyonix już zastanawia się nad wieloma wariantami – chodzi tu oczywiście o wyciskanie dodatkowej gotówki z naszych portfeli. Zresztą IP z niezwykłą łatwością przyciąga do siebie naprawdę poważnych inwestorów. Programiści z niewielkiej ekipy developerskiej wydają się być zaskoczeni obecną sytuacją.
Musicie wiedzieć, że rozważana jest produkcja... licencjonowanych zabawek. Inne warianty to film oraz serialowy projekt – mówi o tym Jeremy Dunham, specjalista od marketingu w studiu Psyonix. Jakieś zapowiedzi, prasowe komunikaty? Cóż, developer jeszcze nie ustalił żadnych konkretów. Na razie organizowane są spotkania ze sławnymi osobami, wytwórniami. Chodzi tu o podmioty kojarzone z Hollywood. Wspomina się też o poszukiwaniu odpowiedzi na ważne pytania – trzeba zastanowić się nad właściwym dopasowaniem marki Rocket League do innych źródeł rozrywki.
Źródło: MCV, PSLS.net
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
hrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)Napisz do autora
Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?
Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
0 Komentarzy