Kilka dni temu YouTuberzy ściśle współpracujący z EA Sports udali się do Monachium w celu przetestowania wczesnej wersji FIFY 18. Jak się okazuje może to być jedna z najbardziej zaskakujących części serii. Czyżbyśmy się doczekali upragnionych zmian?
Oczywiście jak sami twierdzą w swoich relacjach z pobytu do 10 czerwca, czyli EA Play nie mogą zdradzać żadnych szczegółów, gdyż obowiązuje ich umowa.
Jednak przykładowo najbardziej rozpoznawalny gracz ze sceny FIFY Oskar "Junajted" Siwiec pochwalił się zdjęciem baneru przedstawiającego logo gry. Nie było by w tym nic dziwnego gdyby nie fakt, że widnieje tam logo... PlayStation.
Jak powszechnie wiadomo Kanadyjczycy posiadają partnertstwo z Microsoftem na mocy, którego na Xboxie wychodzą specjalne karty graczy do Ultimate Team - Legendy. Po raz pierwszy więc, zobaczyliśmy w materiałach reklamowych markę Sony. Oznacza to rozszerzenie kooperacji oraz przeniesienie Legend na konkurencyjną platformę?
Zbliżenie się do Sony może oznaczać tysiące innych rzeczy: specjalne karty dla PS lub coś w ogóle nie związanego bezpośrednio z FUTEM. Cóż, czas pokaże, ale Elektronicy powinni nas pozytywnie zaskoczyć.
0 Komentarzy