Fallout 4 - stare przecieki powoli stają się faktami

hraboll - 
1osoba uważa ten artykuł za ciekawy
Fallout 4 - stare przecieki powoli stają się faktami - gamedot.pl

Fallout 4 będzie omawiany oficjalnie 14 czerwca. Na ten moment musimy zadowolić się strzępkami informacji. Co warte podkreślenia, owe informacje pokrywają się ze starymi przeciekami. Główna lokacja to Boston, usłyszymy głos naszej postaci itd. Chyba warto przeanalizować rewelacje przekazywane 11 miesięcy temu przez zwolnionego pracownika firmy Bethesda.

 

  • Fallout 4 naciska na rozwój założeń fabularnych. Główna postać może teraz normalnie rozmawiać – opowiadać swoją historię. Ponoć na samym starcie kampanii nie możemy zmienić płci naszego alter ego (gramy mężczyzną).
  • Wielkość mapy to prawie trzykrotność rozmiaru środowiska zbudowanego na potrzeby Skyrima.
  • Przygoda zaczyna się w 2287 roku – dokładnie dekadę po finale Fallouta 3.
  • Boston jest główną lokacją.
  • Gra pojawi się na starych konsolach (zdradzał to już plik CSS), ale w późniejszym terminie. Bethesda wykorzysta tu silnik graficzny ze Skyrima.
  • Import danych z „trójki” jest możliwy. Nasze wcześniejsze wybory będą kształtowały nową przygodę.
  • Wersja PC nawiąże do klasycznych odsłon serii. Pojawi się tu "Classic Mode" (widok z lotu ptaka).
  • Płeć naszej postaci może zostać zmieniona dopiero po jednokrotnym ukończeniu kampanii.
  • Wersje na PC, PS4, XOne zadebiutują w sprzedaży na przestrzeni października. Przy PS3 i X360 trzeba wskazać na grudzień.
  • W 2016 roku Fallout 4 zostanie wzbogacony przynajmniej pięcioma dodatkami (liczymy tu także pomniejsze pakiety). Duże rozszerzenie zostanie przedstawione dopiero na E3 2016.

Jeśli udało Ci się dotrzeć do przecieków z Fallout 4, o których jeszcze nie pisaliśmy, będziemy bardzo wdzięczni jeśli napiszesz nam o tym w komentarzu poniżej.

 

Źródło: Destructoid

0 osób dodało komentarz
1osoba uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

hrabollhrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]