Fallout 4 – Bethesda ulepszała gunplay. Korzystano ze wskazówek ID Software

hraboll - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Fallout 4 – Bethesda ulepszała gunplay. Korzystano ze wskazówek ID Software - gamedot.pl

Już jakiś czas temu pisaliśmy o tym, że Fallout 4 może przypominać pełnokrwistego FPS-a. Bethesda nie chce mówić źle o „trójce”, ale programiści chcieli poprawić pewne rzeczy. Sam gunplay nie był doskonały. Ekipa Todda Howarda potrafi formować elementy gatunku RPG – chodzi tu o właściwe wykorzystanie wieloletniego doświadczenia itd. Shooter to już inna para kaloszy. Tu Bethesda potrzebowała wsparcia...

 

Studio ID Software – jako weteran gatunku FPS (DOOM, Wolfenstein czy Quake) - przekazało cenne wskazówki. Zostały one naniesione na odpowiednią mechanikę w grze Fallout 4. Co warte podkreślenia, programiści ekipy Bethesda Softworks zaczynali pracę od „0”. Cóż, tylko tak otrzyma się gwarancję idealnego dopasowania ważnych elementów.

 

 

Omawiana współpraca developerów nie jest jakimś wielkim zaskoczeniem. Wszak oba podmioty są powiązane z firmą ZeniMax.

 

Źródło: VG247

0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

hrabollhrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]