Electronic Arts wraz z Humble Bundle zorganizowało w sierpniu specjalną wyprzedaż gier na PC. W jednej paczce, w systemie „płać ile chcesz” można było zakupić Dead Space, Dead Space 3, Burnout Paradise: The Ultimate Box, Crysis 2 Ultimate Edition, Mirror's Edge i Medal of Honor (po dopłaceniu nieco więcej otrzymywało się też Battlefielda 3 i The Sims 3). Oferta była niesamowicie popularna dzięki czemu udało się zebrać ponad 10 milionów dolarów na cele dobroczynne.
Jak poinformował Peter Moore na swym Twitterze, pierwsza dotacja została już przekazana – wynosi ona 1,65 mln dolarów i trafiła na konto American Cancer Society, organizacji zajmującej się walką z rakiem:
So proud of Team EA in raising $10.5M from the Humble Bundle, $1.65M of which goes to the American Cancer Society @EApic.twitter.com/5VfUx72keY
— Peter Moore (@petermooreEA) grudzień 5, 2013
Co stanie się z resztą zebranych pieniędzy? Zostaną przekazane amerykańskiemu Czerwonemu Krzyżowi, Kampanii Praw Człowieka i San Francisco AIDS Foundation.
Widać zatem, że Electronic Arts w dobry sposób wzięło się do walki o to, by pozbyć się tytułu „Najgorszej firmy w Ameryce”, który otrzymało od tamtejszych konsumentów. Miejmy nadzieję, że inni wydawcy gier też pójdą tą drogą i zdecydują się na wsparcie dobroczynnych organizacji.
źródło: IGN
0 Komentarzy