Duke Nukem i punkty doświadczenia

Filip 'Sirmann' Jankowski - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Duke Nukem i punkty doświadczenia - gamedot.pl

Na stronie promocyjnej AllOutofGum.com pojawił się "zegar" odliczający dni do 25 lutego, poniżej niego zaś sytuuje się wizerunek gumy balonowej, którą tak bardzo polubił Duke Nukem, do niedawna znajdujący się w złej formie kultowy mięśniak.

 

Na wcześniej wymienionej stronie był odnośnik zachęcający do polubienia (lajkowania) projektowanej gry. Chętni mogli rozszyfrować tajny kod, kryjący w sobie zapowiedź (widoczną na obrazku powyżej) nowej gry studia Interceptor Entertainment, Duke Nukem: Mass Destruction na PC i PlayStation 4.

 

W aurze tajemnicy, która jeszcze kilka miesięcy temu otaczała inną gumę do żucia, ujawniono szaleńczy plan Interceptora związany z wprowadzeniem nowych elementów do spodziewanego FPS-a, takich jak... punkty doświadczenia i drzewko technologiczne. Czemu nie, skoro pierwsza część serii była platformówką, a w międzyczasie doczekaliśmy się przodka GTA oraz strzelanki dwuwymiarowej.

 

Nad produkcją czuwa zresztą autor starego Duke'a Nukema z 1991 roku, Scott Miller. Trzymajmy kciuki, żeby nie było haniebnej powtórki z Duke Nukem Forever.

 

Źródło: eurogamer.com

0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

Filip 'Sirmann' JankowskiFilip 'Sirmann' Jankowski

Weteran gier o II wojnie światowej, wieloletni redaktor artykułów o rozrywce elektronicznej na Wikipedii, retrogracz. Miłośnik tego, co stare i na szczęście nie przestarzałe, oddany fan Europy Universalis.

Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]