Co się dzieje gdy artyści nawiązują współpracę z wybitnymi inżynierami? Wtedy dostajemy produkty potrafiące zmienić świat, a przynajmniej tak twierdzi Sony w swej najnowszej kampanii „Join Together”, która ma promować innowacyjny wizerunek firmy, zajmującej się technologią użytkową niemal na każdym froncie:
Poza przypomnieniem kto stworzył Walkmana i prezentacją wielu gadżetów, znalazło się tu też miejsce na zaprezentowanie Driveclub i PlayStation 4 (po czym w akcji jest sam Spike Lee). Oznacza to, że Sony bardzo wiele obiecuje sobie po grze Evolution Studios – możemy zatem liczyć, że faktycznie spełni ona te oczekiwania. Kto wie, może nawet stanie się nowym Gran Turismo...
Prawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie.
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
0 Komentarzy