Doom na konsolach celuje w 1080p+60fps

hraboll - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Doom na konsolach celuje w 1080p+60fps - gamedot.pl

Najnowszy Doom chce osiągać najlepsze rezultaty. Dlatego ID Software dla wizualizacji przewidziało upragnione przez posiadaczy PS4/XOne 1080p+60fps. Co więcej, to będzie najładniejsza produkcja – oczywiście przy uwzględnieniu tych parametrów.

 

Cóż, konkurencja wydaje się mocna. Batman: Arkham Knight hulające na PlayStation czwartej generacji potrafi pocieszyć oko. Choć to może zły przykład, bo przy przygodach Mrocznego Rycerza płynność animacji to 30fps.

 

Marty Stratton (producent wykonawczy) stwierdza, że wysokie parametry (w wizualizacji) są ważne dla samej rozgrywki – dla przygotowywanych doznań. Walka (i związany z nią ruch) jest wtedy szybka i płynna. Kompromis negatywnie wpływa na grę – staje się ona nijaka.

 

Źródło: PSLS.net

0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

hrabollhrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]