Bethesda i id Software potwierdzają, że nadchodzący DOOM, będący rebootem kultowej serii, będzie działał w rozdzielczości 1080p@60FPS.
DOOM oparty będzie na najnowszej wersji stworzonego przez id Software silnika o nazwie id Tech 6. Przypomnijmy, że gra ma zawierać 13-godzinną kampanię dla jednego gracza oraz rozbudowany tryb mutilplayer, o którym mogliście poczytać u nas w lipcu ubiegłego roku.
Billy Khan, programista pracujący nad silnikiem id Tech, wypowiedział się krótko w kwestii tego oprogramowania.
"Chcemy, żeby gracze zastanawiali się, jakim cudem DOOM i inne gry na idTech 6 mogą wyglądać tak zdumiewająco i pracować w 60 klatkach na sekundę, w rozdzielczości 1080p na wszystkich platformach, kiedy inne tytuły nie nie są w stanie osiągnąć nawet podobnej grafiki w 30 FPS. Naszym celem jest stworzyć jak naładniejszą grę, która będzie działać w 1080p@60FPS.
idTech 6 pozwala artystom i projektantom szybko udekorować świat wysokiej jakości detalami. idTech 6 zawiera silnik renderujący oparty na fizyce światła i dynamiczny system oświetlenia, który pozwala naszym artystom sprawić, że nasze postacie i otoczenie wyglądają jeszcze bardziej realistycznie i zdumiewająco, niż kiedykolwiek wcześniej."
DOOM ma pojawić się na półkach sklepowych już tej wiosny - oficjalna data premiery to 13 maja. Gra pojawi się na platformach PC, Xbox One i PlayStation 4.
Źródło: GameRant
1 Komentarz
Można? Można! ;P