Do zobaczenia na lotniskowcu, czyli nowa reklama Battlefielda 4

Cascad - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Do zobaczenia na lotniskowcu, czyli nowa reklama Battlefielda 4 - gamedot.pl
„Hymn Battlefielda 4” to nowy sposób na przekonanie do siebie klientów – Electronic Arts (wydawca) stara się przekonać graczy do pojawienia się na największym cyfrowym polu bitwy. I chyba im się uda:
 
 
Gra jest praktycznie skazana na sukces, oczywiście dzięki przywiązaniu do sieciowego trybu multiplayer i możliwościom niszczenia otoczenia w niespotykanej dotąd skali. Główny celem firmy jest jednak przegonienie swego głównego konkurenta, czyli serii Call of Duty
 
Przy okazji, warto nadmienić, że ostatni zwiastun Call of Duty: Ghosts jest niesamowicie podobny do tego co ujrzeliśmy w reklamówce Battlefielda 4:
 
 
Premiera gry DICE już pierwszego listopada, nowe Call of Duty wyląduje w sklepach cztery dni później (Wersje na next-geny pojawią się po ich premierze). Który tytuł wybierzecie?
1 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

1 Komentarz

graba 10 lat temu

Zwiastun B4 dużo lepszy ale i tak ani do CoDa, ani do BF mnie strasznie nie ciągnie. Troszkę za dużo już tych strzelanek!

0 Odpowiedz
CascadCascad

Prawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie. 

Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]