Developer potwierdza, że Rainbow Six: Siege rezygnuje z tradycyjnej kampanii

hraboll - 
1osoba uważa ten artykuł za ciekawy
Developer potwierdza, że Rainbow Six: Siege rezygnuje z tradycyjnej kampanii - gamedot.pl

Kolejna wysokobudżetowa produkcja porzuca tradycyjną, fabularyzowaną kampanię. Ostatecznie potwierdzono, że Rainbow Six: Siege lansuje przede wszystkim zmagania sieciowe. Komponent SP został mocno okrojony i zdecydowanie nie jest on utożsamiany z pełnowymiarową narracją. Była ona ważnym elementem dla skasowanego R6: Patriots (i wcześniejszych odsłon serii).

 

I tak samotnemu odbiorcy proponuje się tryb treningowy, gdzie możemy eksperymentować i analizować możliwości przypisane do zaprojektowanych przez developera Operatorów. Do tego dokładamy – podlegające pod pewną kustomizację - potyczki z oponentami kontrolowanymi przez AI. Art Director Scott Mitchell podkreśla, że trybie off-line bezproblemowo odblokowujemy dodatkowe treści. Nie tylko zabawa PvP jest nagradzana.

 

Cóż, na bezrybiu i rak ryba… Przynajmniej istnieje szansa przetestowania pewnych schematów taktycznych. Szansa bezstresowego wyselekcjonowania ulubionej postaci z tej czy innej jednostki antyterrorystycznej.

 

Źródło: DSOG

0 osób dodało komentarz
1osoba uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

hrabollhrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]