Deus Ex: Mankind Divided – walka z bossem na trzy sposoby

hraboll - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Deus Ex: Mankind Divided – walka z bossem na trzy sposoby - gamedot.pl

Eidos Montreal rozumie, iż walki z bossami muszą być dopasowane do stylu prowadzenia ogólnej rozrywki. Przy Human Revolution zewnętrzne studio po prostu nie zdało pewnego egzaminu. I tak każdej potyczce z ważnym oponentem brakowało elastyczności. Gracze oczekiwali czegoś, co wpisuje się we wcześniejsze doznania (stawiałem na stealth/konfrontację, dlaczego teraz ma być inaczej?).

 

Deus Ex: Mankind Divided zapewni lepszy balans w omawianej mechanice. Walka z bossem może zostać skojarzona z mechaniką stealth, brutalnością lub konwersacją. Ta ostatnia opcja zwyczajowo pomaga przeanalizować sytuację – może znajdziemy inne rozwiązanie dla problemu. Mary DeMarle (odpowiada za narrację) podkreśla, że w omawianej grze zawsze mamy wybór. Każda decyzja (tym razem także wynik walki z bossem) wpływa na dalsze wydarzenia.

 

Źródło: Gamesradar

2 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

2 Komentarze

sandmann21 8 lat temu

Czyli cos jak w dodatku Missing Link do HR. Tam mozna było iść na pałę lub zajśc bosa od tyłu. Nie pamietam jednak czy była trzecia opcja.

0 Odpowiedz
Raijn 8 lat temu

Ale nawet idąc na pałę, jeden headshot ze snajperki i pozamiatane. Aż się zdziwiłem, że tak łatwo poszło.

0 Odpowiedz
hrabollhrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]