Destiny, podobnie jak Halo, nie zaczynało jako strzelanina FPP

Cascad - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Destiny, podobnie jak Halo, nie zaczynało jako strzelanina FPP - gamedot.pl

Ryan Ellis ze studia Bungie zdradził Game Informerowi, że Destiny początkowo miało być strzelaniną z perspektywą trzecioosobową. Jak podkreśla - w obecnej grze nadal znajdują się pewne elementy z tamtego okresu, zostały jednak dopasowane do nowego modelu rozgrywki.

 

 

Przypomina to sytuację z Halo, które było wielokrotnie przebudowywane nim zmieniło się w strzelaninę FPP. Zmiana ta zaowocowała grą przełomową niemal w każdym aspekcie – czy podobnie będzie z Destiny?

 

Oby. Do premiery pozostało jednak sporo czasu – nadejdzie ona we wrześniu 2014 roku (na PS3, X360, PS4 i XOne).

 

0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

CascadCascad

Prawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie. 

Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]