Ryan Ellis ze studia Bungie zdradził Game Informerowi, że Destiny początkowo miało być strzelaniną z perspektywą trzecioosobową. Jak podkreśla - w obecnej grze nadal znajdują się pewne elementy z tamtego okresu, zostały jednak dopasowane do nowego modelu rozgrywki.
Przypomina to sytuację z Halo, które było wielokrotnie przebudowywane nim zmieniło się w strzelaninę FPP. Zmiana ta zaowocowała grą przełomową niemal w każdym aspekcie – czy podobnie będzie z Destiny?
Oby. Do premiery pozostało jednak sporo czasu – nadejdzie ona we wrześniu 2014 roku (na PS3, X360, PS4 i XOne).
Prawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie.
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
0 Komentarzy