• Strona główna
  • Newsy
  • Deadfall adventures – dziś premiera! z tej okazji mamy konkurs i wywiad z twórcami

Deadfall Adventures – dziś premiera! Z tej okazji mamy konkurs i wywiad z twórcami

Cascad - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Deadfall Adventures – dziś premiera! Z tej okazji mamy konkurs i wywiad z twórcami - gamedot.pl
Dziś, z okazji polskiej premiery Deadfall Adventures mamy dla was specjalne niespodzianki. Pierwszą z nich jest facebookowy konkurs, w którym możecie wygrać kopię gry na PC oraz nagrody niespodzianki. By to zrobić wystarczy kliknąć w ten link, w komentarzu napisać "Deadfall Adventures <3" i zebrać pod nim jak najwięcej polubień. Dajemy na to czas do worku 26 listopada do godziny 12.00.
 
 
Poza tym, przypominamy grę można już kupować w naszym sklepie, także w wersji na Xboksa 360. 
 
 
Zainteresowani tą polską grą z pewnością zechcą też zapoznać się z wywiadem, który przeprowadziliśmy ze studiem The Farm 51. Odpowiedziało nam ono na dziesięć pytań:
 
 
1. Skąd pomysł na grę w klimacie Indiany Jonesa?
 
Od zawsze fascynowały nas klimaty podróżnicze: odkrywanie egzotycznych zakątków świata, poznawanie starożytnych tajemnic i poszukiwanie legendarnych artefaktów. Tak więc nie zastanawialiśmy się nad tym, czy robić taką grę, tylko kiedy.
 
2. Jakimi grami inspirowaliście się tworząc Deadfall Adventures?
 
Wśród inspiracji były nie tylko gry. Do stworzenia Deadfalla inspirowały nas także filmy czy książki. Gatunek przygodowo-podróżniczy jest dość obszerny i wymienić można sporo znanych tytułów takich jak Indiana Jones, Mumia czy Tomb Raider. Jeśli zaś chodzi o gry to oczywiście seria Uncharted warta jest wspomnienia, choćby dlatego, że odniosła duży sukces i warto było przeanalizować elementy, które o tym zadecydowały.
 
3. Czy możecie zdradzić coś na temat fabuły?
 
Fabuła toczy się wokół poszukiwania artefaktu zwanego „Sercem Atlantydy”, który wedle legend gwarantuje nieśmiertelność. To co z pozoru wydawało się prostą na początku misją eskortowania pięknej pani archeolog do wnętrza egipskiej piramidy przemienia się w zmaganie z agentami przedwojennych mocarstw. Bohater odwiedza odległe i piękne zakątki naszej planety, poszukując kolejnych wskazówek. Zdobywanie wiedzy nie przychodzi jednak łatwo, gdyż starożytne ruiny naszpikowane są śmiercionośnymi pułapkami a w ciemności czają się pradawni strażnicy, żądni krwi każdego kto zakłóci ich spokój.
 
4. Czym chcecie zaskoczyć graczy?
 
Dużą ilością zagadek. Tak naprawdę gracze są dziś przyzwyczajeni do prostych gier które nie wymagają zbyt wiele myślenia i zachęcają tylko do szybkiego rozprawiania się z wrogami i parcia naprzód. Tworząc poziomy staraliśmy się aby sekwencje walki przeplatały się z sekwencjami łamigłówek i pułapek tak aby gracz zmuszony był zatrzymać się i trochę pomyśleć.
 
5. Jak długi będzie Deadfall Adventures?
 
Niektórzy w biurze znają grę na pamięć i są w stanie skończyć ją w 7-9 godzin. Jednak dla kogoś kto gra pierwszy raz i do tego planuje zebrać wszystkie ukryte skarby będzie to pewnie przygoda na 12-15 godzin.
 
6. Co znajdzie się w trybie multiplayer?
 
Tryb multiplayer poza standardowym zestawieniem trybów (deathmatch, team deathmatch, CTF itd.) Zawiera także tryb Poszukiwania Skarbów, w którym to najważniejsze jest zbieranie złotych statuetek pozostawionych przez poległych przeciwników. Gwarantują one dodatkowe umiejętności oraz ułatwiają rozgrywkę. Sprawia to dużo frajdy, szczególnie że bonusy są losowe i nieprzewidywalne.
 
7. Czy liczycie na większą sprzedaż na rynku polskim czy zagranicznym?
 
Nastawiamy się na rynek zachodni. Polscy gracze to wciąż mały rynek w porównaniu z innymi krajami europejskimi. Wynika to pewnie po części z faktu, że gry w Polsce są nadal dość drogim towarem. Mamy jednak nadzieję, że ta sytuacja będzie się powoli zmieniać i że nasz rodzimy rynek będzierósł w siłę.
 
8. Dlaczego zabrakło wersji na PS3?
 
Wersja na PS3 jest obecnie w przygotowaniu. Trzeba mierzyć siły na zamiary. Deadfall Adventures jest dość dużą grą i została wydana na dwie platformy naraz. Teraz aby mieć pewność, że wersja na PS3 będzie prezentowała najwyższą jakość, potrzebujemy trochę czasu.
 
9. Dlaczego zdecydowaliście się pracować na Unreal Engine 3? Jak oceniacie to narzędzie?
 
To bardzo rozwinięta technologia, z której wiele można wycisnąć, nawet pomimo tego, że ma już swoje lata. Unreal pozwolił nam zrealizować naszą wizję. Mogliśmy spokojnie koncentrować się na tworzeniu unikalnych rozwiązań, jednocześnie korzystając w pełni z tego, co zapewnia ten silnik.
 
10. Jak oceniacie rozwój polskiej branży gier.
 
Polska ma duży potencjał i jedno spojrzenie na tegoroczne premiery i zapowiedzi jest w stanie to potwierdzić. Dużo polskich gier robi furorę za granicą i jest to powód do radości. Zawsze gdy jakaś polska gra odnosi sukces, cieszymy się prawie jakby był to nasz sukces. Tym bardziej, że większość polskich twórców dobrze znamy i lubimy ;)
0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

CascadCascad

Prawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie. 

Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]