• Strona główna
  • Newsy
  • Czemu umiera gatunek single-player w grach? autor nowego wolfensteina ii wyjaśnia powody

Czemu umiera gatunek single-player w grach? Autor nowego Wolfensteina II wyjaśnia powody

YASIU - 
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy
Czemu umiera gatunek single-player w grach? Autor nowego Wolfensteina II wyjaśnia powody - gamedot.pl

 

Jako, że premiera Wolfenstein II: The New Colossus zbliża się wielkimi krokami, jeden z jej autorów postanowił zabrać głos w kwestii wymierania strzelanek dla pojedynczego gracza.

O tym, że w dzisiejszym growym świecie rządzą produkcje oparte wyłącznie o potyczki sieciowe raczej nie trzeba nikogo przekonywać, aczkolwiek MachineGames zdecydowało się pójść przeciwko obecnie panującym trendom. Pierwszy powód jest bardzo prosty - rozłożenie pracy na dwa tryby może skutkować utratą jakości całej gry. Natomiast skupienie się w tym wypadku na singlu pozwala przypuszczać, że otrzymamy soczystą opowieść. 

Jednak główna kwestia według projektanta nowego Wolfa, to przede wszystkim: KASA. Dobre sieciowe nawalanki potrafią wygenerować ogromne przychody finansowe, czego idealnym przykładem jest bijący wszelkie rekordy PUBG. Dodatkowo w przypadku wieloosobowej zabawy nie możemy danego produktu pobrać tylko musimy legalnie kupić i na stałe aktywować w przypadku PC-tów lub zachować płytkę w wersji na konsole. A jeśli idzie o gry singlowe, to po ukończeniu wątku fabularnego dana gra ląduje na aukcjach skąd wydawcy nie czerpią żadnych koszyści. 

Zgadzacie się z tą teorią? 

0 osób dodało komentarz
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

YASIUYASIU
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]