Crytek: Ludzi coraz trudniej zachwycić grafiką w grach

JohnSnake - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Crytek: Ludzi coraz trudniej zachwycić grafiką w grach - gamedot.pl

W wywiadzie dla DSOGaming Nicolas Schulz z Crytek przyznał, że minęły już czasy, kiedy graczy można było zadowolić samą jakością grafiki. Ostatnim tytułem, który był koszmarem dla naszych podzespołów i powodował ogromny zachwyt, byłpierwszy Crysis - stwierdził Schulz.

 

Technologiczny zastój nie jest jednak dla firmy aż tak wielką przeszkodą - developer uważa, że w kwestii rozwiązań graficznych wciąż jest wiele do roboty. Przykładem ma być renderowanie grafiki w stałych 60 klatkach na sekundę i rozdzielczości 4K - z czym współczesne układy graficzne jeszcze sobie nie radzą.

 

Nicolas Schulz wprost określił current-genowe konsole jako "uwstecznione" w porównaniu do high-endowych komputerów - jednak ich architektura ma pozwalać na bardzo dobrą optymalizację (co akurat żadnego konsolowca dziwić nie powinno).

 

Widać, że Crytek znacznie lepiej czuje się w komputerowym środowisku - nawet ich najnowsza konwersja Ryse: Son of Rome w wersji naPC będzie dużo ładniejsza od swojego konsolowego odpowiednika. Kosztem wyższych wymagań sprzętowych, ma się rozumieć.

 

 

 

 

Źródło: gamespot.com

3 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

3 Komentarze

sandmann21 9 lat temu

No to Crytek odkrył Amerykę teraz. Oczywiście, że grafiką już nikogo nie zachwycą bo wielu graczy stawia na pomysł a nie na poligony. Niech oni naucza sie robić ciekawe historie a nie piękne wydmuszki i samograje.

0 Odpowiedz
REDmartinesart 9 lat temu

"...nawet ich najnowsza konwersja Ryse: Son of Rome w wersji na PC będzie dużo ładniejsza od swojego konsolowego odpowiednika." Może i tak będzie, natomiast na pewno nie pokazuje tego ten film z YT :P Czy może tylko mi się wydaje, że wersja z konsoli xone wygląda lepiej? Dla przykłądu w 2 minucie filmu, padające światłocienie na rzucających oszczepników? Wersja xbox ma lepszy kontrast pomiędzy bielą a czernią pewnie też tylko przypadkowo?:P Przypomina mi to film z Watch Dogs, kiedy porównane były misje o całkowicie dwóch różnych porach dnia i nocy.

Zdaje się że "Ryse:SoR" w wersji na PC będzie posiadać tekstury w wyższej rozdzielczości. Płynność i rozdzielczość to będzie kwestia mocy poszczególnych zestawów. I to w zasadzie tyle, ilość walczących jednostek, zasięg rysowania, cieniowania, jakość efektów cząsteczkowych itp. to wszystko bez zmian.

0 Odpowiedz
surmak 9 lat temu

w tego całego ryse pewnie prędzej zagram na xone niż na PC

0 Odpowiedz
JohnSnakeJohnSnakePecetowiec wierny wujkowi Newellowi. Fan sieciówek, 'rogalików' i sandboxów. Serialowy maniak. Wieczny poszukiwacz dobrego kina science-fiction oraz fantasy. Oprócz tego lubi dobre żarcie i jeszcze lepsze piwo. Innymi słowy – typowy nerd.
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]