Hideo Kojima będzie tworzyć coś nowego – będzie to owoc współpracy z korporacją Sony (mimo wszystko komputerowa wersja jest planowana). Tajemnicze przedsięwzięcie najpewniej wykorzysta najnowocześniejsze technologie. Te są dopiero analizowane – w najbliższych dniach słynny designer będzie odwiedzać miejsca skojarzone z procesem wyznaczania nowych standardów.
W pierwszej kolejności Kojima-san spotkał się z ludźmi pracującymi w VASG (Visual Arts Service Group). Podmiot ulokowany w San Diego należy do dywizji Sony Computer Entertainment i wspiera proces rejestrowania sesji performace capture. Te są wykorzystywane w projektach nastawionych na prezentację filmowych doznań (tj. The Last of Us, The Order 1886). Wydaje się, że kreator cyklu Metal Gear znów zaproponuje nam długie i dopracowane cut-scenki.
Na poniższych zdjęciach pojawia się choćby Mark Cerny. Architekt konsoli PS4 wspiera (towarzyszy podczas wielkiego, technologicznego tournée) utalentowanego projektanta.
Źródło: metalgearinformer.com
0 Komentarzy