Call of Duty: Ghosts sprzedaje się świetnie, jednak o 19% słabiej niż Call of Duty: Black Ops 2 i o 36% słabiej od Call of Duty: Modern Warfare 3.
Firma analityczna Cowen & Company, zajmująca się doradzaniem inwestorom sugeruje, że całą markę Call of Duty może czekać wyraźny spadek popularności – nawet 20-25% rocznie. Oczywiście nie oznacza to kryzysu w szeregach Activision. Przecież samo Modern Warfare 3 znalazło blisko 30 milionów nabywców, zatem nawet jeśli kolejne części będą sprzedawać się w mniejszych ilościach to przez długi czas ich tworzenie wciąż będzie opłacalne.
Miejmy jednak nadzieję, że właściciele marki pójdą po rozum do głowy i postanowią wprowadzić większe zmiany do Call of Duty – przestarzały silnik gry nadaje się przecież do zmiany już od kilku lat. Kolejna część powinna już przecież wykorzystać moc next-genów.
Prawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie.
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
0 Komentarzy