Według informacji podanej przez Marka Rubina z Infinity Ward, Xbox One dostanie Call of Duty: Ghosts w rozdzielczości 720p, skalowanej do 1080p (czyli full HD). PlayStation 4 będzie mieć grę w natywnym 1080p – czyli dokładnie takiej jakości jakiej od samego początku oczekujemy od konsol nowej generacji.
Plotki mówią za to, że wersja gry na PlayStation 3 i Xboksa 360 obsłuży mniej graczy w multiplayerowych meczach niż miało to miejsce do tej pory. Choć poprzednie odsłony Call of Duty na tych platformach oferowały wspólne granie 18 osobom (9 na 9), Ghosts ma zmniejszyć tę liczbę do 12 (6 na 6).
Na zakończenie możemy jeszcze podejrzeć rozgrywkę z zapowiedzianego niedawno trybu Extinction, w którym strzelamy do obcych:
Prawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie.
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
2 Komentarze
Nie rozumiem jak można grać w shootery na konsolach
udręka.... kupilem battlefielda na ps3 i juz wiecej zadnego fpsa nie kupie.