Dobra informacja dla łowców ze świata Bloodborne. Twórcy gry wreszcie załatali największą bolączkę graczy. Czasy ładowania w przykładowym Centralnym Yharnam zmniejszyły się z ok. 45 do nawet 10 sekund. Jeśli to dla was wciąż dużo, to informuję, że logo gry podczas ekranu ładowania zostanie usunięte, a zamiast niego będziecie mogli poczytać co nieco o przedmiotach obecnych w grze.
Innymi zmianami wprowadzonymi przez patch ważący 2.7 gigabajta są:
poprawa bugów związanych z niedziałającymi windami;
wyeliminowanie bugów, które uniemożliwiały poruszanie się bossów;
poprawa błędów uniemożliwiających kontynuacje questów zleconych przez NPC podczas trybu multiplayer.
Premiera Bloodborne odbyła się 24 marca 2015 roku jedynie na konsoli PS4.
ParsecMiłość do gier PC-towych wyssał z mlekiem matki. Amator gier wszelakich, a w szczególności gier ekonomicznych i Guild Wars. Początkujący badacz kultury graczy komputerowych, ale tylko po godzinach i przy dobrym piwie.
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
0 Komentarzy