Bloodborne – radujcie się! Koniec długich ekranów ładowania!

Parsec - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Bloodborne – radujcie się! Koniec długich ekranów ładowania! - gamedot.pl

Dobra informacja dla łowców ze świata Bloodborne. Twórcy gry wreszcie załatali największą bolączkę graczy. Czasy ładowania w przykładowym Centralnym Yharnam zmniejszyły się z ok. 45 do nawet 10 sekund. Jeśli to dla was wciąż dużo, to informuję, że logo gry podczas ekranu ładowania zostanie usunięte, a zamiast niego będziecie mogli poczytać co nieco o przedmiotach obecnych w grze.

 

Innymi zmianami wprowadzonymi przez patch ważący 2.7 gigabajta są:

  • poprawa bugów związanych z niedziałającymi windami;
  • wyeliminowanie bugów, które uniemożliwiały poruszanie się bossów;
  • poprawa błędów uniemożliwiających kontynuacje questów zleconych przez NPC podczas trybu multiplayer.

 

Premiera Bloodborne odbyła się 24 marca 2015 roku jedynie na konsoli PS4.

0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

ParsecParsecMiłość do gier PC-towych wyssał z mlekiem matki. Amator gier wszelakich, a w szczególności gier ekonomicznych i Guild Wars. Początkujący badacz kultury graczy komputerowych, ale tylko po godzinach i przy dobrym piwie.
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]