Bloodborne ma zdecydowanie za długie loadingi – łatka w drodze

Cascad - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Bloodborne ma zdecydowanie za długie loadingi – łatka w drodze - gamedot.pl

Bloodborne już zadebiutowało – od dziś najważniejsza gra roku na PS4 jest dostępna dla każdego śmiałka. Niestety jej czasy ładowania są niezbyt przyjazne dla graczy, którzy często umierają. A szkoda, bo odnoszenie porażek to integralna część zabawy. 

 

Według testu Digital Foundry ładowanie Bloodborne po śmierci postaci trwa ponad 40 sekund:

 

 

Ekipa From Software pracuje już jednak nad patchem przyspieszającym cały proces tak, by umieranie bolało choć trochę mniej. Zobaczymy do jakiego wyniku uda im się zejść… a na razie i tak warto grać w Bloodborne. Nic równie dużego nie ukaże się przez wiele tygodni. 

 

 

źródło: eurogamer.net

 

1 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

1 Komentarz

Harhan 9 lat temu

Taka już dola Soulsów, to jest kwestia przyzwyczajenia :) Chociaż, 40 sekund..

0 Odpowiedz
CascadCascad

Prawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie. 

Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]