- Strona główna
- Newsy
- Bloodborne ma zdecydowanie za długie loadingi – łatka w drodze
Bloodborne ma zdecydowanie za długie loadingi – łatka w drodze
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Bloodborne już zadebiutowało – od dziś najważniejsza gra roku na PS4 jest dostępna dla każdego śmiałka. Niestety jej czasy ładowania są niezbyt przyjazne dla graczy, którzy często umierają. A szkoda, bo odnoszenie porażek to integralna część zabawy.
Według testu Digital Foundry ładowanie Bloodborne po śmierci postaci trwa ponad 40 sekund:
Ekipa From Software pracuje już jednak nad patchem przyspieszającym cały proces tak, by umieranie bolało choć trochę mniej. Zobaczymy do jakiego wyniku uda im się zejść… a na razie i tak warto grać w Bloodborne. Nic równie dużego nie ukaże się przez wiele tygodni.
źródło: eurogamer.net
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
CascadPrawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie.
Napisz do autora
Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?
Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
1 Komentarz
Taka już dola Soulsów, to jest kwestia przyzwyczajenia :) Chociaż, 40 sekund..