BioShock tworzony na Unreal Engine 4 byłby przepiękny

Mex - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
BioShock tworzony na Unreal Engine 4 byłby przepiękny - gamedot.pl
Oryginalnie BioShock ukazał się w 2007 roku i był dla wielu graczy ostatecznym impulsem do zakupu Xboksa 360. Wtedy gra reklamowała potężny silnik Unreal Engine 3, teraz po siedmiu latach możemy sprawdzić jak Rapture prezentowałoby się na Unreal Engine 4
 
Za materiał odpowiada człowiek kryjący się pod ksywką noodlespagoodle, który wyciągnął assety z Bioshocka i zaprezentował je na nowym engine’ie:
 
 
Wygląda to przepięknie, i jest kolejnym powodem do powrotu do pierwszej gry z serii. Po dodatku Burial at Sea, do BioShock Infinite pewnie niejednemu fanowi gry będzie przecież brak Rapture…
 
Piękna rzecz, piękna. Skoro amator może tak szybko przerzucić elementy z jednego silnika na drugi, to co dopiero zrobią wielkie studia developerskie?
 
3 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

3 Komentarze

Serwacy 9 lat temu

No i będzie kolejny odgrzewany kotlet na PS4. Lepiej niech się skupią na nowych produkcjach.

0 Odpowiedz
Sokool 9 lat temu

niech odgrzewają, będzie przynajmniej co odpalić na chwilę :D

0 Odpowiedz
Sokool 9 lat temu

U4 to jest mistrzostwo

0 Odpowiedz
MexMex

Podstępny gamedotowy kowboj, który uwielbia szybkie strzelaniny i głośne samochody (albo na odwrót). Kiedy byłem mały chciałem być Popeyem, zostałem jednak redaktorem bo nie lubię szpinaku. Złapałem wszystkie gołębie w GTA IV.

Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]