Oryginalnie BioShock ukazał się w 2007 roku i był dla wielu graczy ostatecznym impulsem do zakupu Xboksa 360. Wtedy gra reklamowała potężny silnik Unreal Engine 3, teraz po siedmiu latach możemy sprawdzić jak Rapture prezentowałoby się na Unreal Engine 4.
Za materiał odpowiada człowiek kryjący się pod ksywką noodlespagoodle, który wyciągnął assety z Bioshocka i zaprezentował je na nowym engine’ie:
Wygląda to przepięknie, i jest kolejnym powodem do powrotu do pierwszej gry z serii. Po dodatku Burial at Sea, do BioShock Infinite pewnie niejednemu fanowi gry będzie przecież brak Rapture…
Piękna rzecz, piękna. Skoro amator może tak szybko przerzucić elementy z jednego silnika na drugi, to co dopiero zrobią wielkie studia developerskie?
Podstępny gamedotowy kowboj, który uwielbia szybkie strzelaniny i głośne samochody (albo na odwrót). Kiedy byłem mały chciałem być Popeyem, zostałem jednak redaktorem bo nie lubię szpinaku. Złapałem wszystkie gołębie w GTA IV.
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
3 Komentarze
No i będzie kolejny odgrzewany kotlet na PS4. Lepiej niech się skupią na nowych produkcjach.
niech odgrzewają, będzie przynajmniej co odpalić na chwilę :D
U4 to jest mistrzostwo