BioShock Infinite: Co gdyby Elizabeth była niema?

Cascad - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
BioShock Infinite: Co gdyby Elizabeth była niema? - gamedot.pl
Shawn Robertson z Irrational Games podczas panelu na Game Developers Conference potwierdził, że początkowo martwiono się o to co będzie mówić Elizabeth w BioShock Infinite… do tego stopnia, że miała być niema.
 
Stworzenie postaci towarzyszącej graczowi praktycznie przez całą rozgrywkę to skomplikowane zadanie – łatwo sprawić, by stała się irytująca. "W pewnym momencie stwierdziliśmy jednak, że ona musi mówić”. To była bardzo kontrowersyjna decyzja w naszym biurze, jednak nie było innego sposobu na stworzenie tej gry.
 
Ciekawe jak BioShock Infinite wyglądałoby gdyby naszym jedynym towarzyszem był tylko głos Bookera. Myślę, że dla wielu osób byłaby to olbrzymia strata. Z drugiej strony... historia mogłaby zyskać na klimacie.
 
 
 
0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

CascadCascad

Prawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie. 

Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]