• Strona główna
  • Newsy
  • Autorzy wolfenstein 2: the new colossus zdradzają dlaczego zabrakło trybu wieloosobowego

Autorzy Wolfenstein 2: The New Colossus zdradzają dlaczego zabrakło trybu wieloosobowego

YASIU - 
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy
Autorzy Wolfenstein 2: The New Colossus zdradzają dlaczego zabrakło trybu wieloosobowego - gamedot.pl

 

Niektórych brak multiplayera w nadchodzącym Wolfenstein 2: The New Colossus może dziwić, tym bardziej po ostatnich wypowiedziach w branży jakoby, to tryby sieciowe były przyszłością wirtualnej rozrywki. Teraz przedstawiciele studia odpowiedzialnego za projekt postanowili wyjaśnić dlaczego postawili na zabawę dla pojedyńczej osoby. 

Odpowiedź jest wbrew pozorom banalna - chciano stworzyć mocną opowieść, która zaangażuje każdego kto ją przechodzi. Żeby tego dokonać ekipa musiała skupić się tylko na jednej gałęzi produkcji, czyli singlu. Natomiast dodanie sieciowych potyczek sprawiło by, że cała warsta, by się po prostu rozwodniła tracąc na ostatecznej jakości. 

Jak widać, nie wszyscy zamierzają stawiać na potyczki online. 

0 osób dodało komentarz
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

YASIUYASIU
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]