Choć Assassin's Creed: Origins został dobrze przyjęty przez receznentów, to niestety nie ustrzegł się problemów natury technicznej.
Kłopoty z optymalizacją wykryło Digital Foundry. Jak się okazało Ubisoftowi nie udało się zapewnić stabilnych klatek nawet na PS4 PRO, które w trakcie przemierzania świata regularnie spadają do 27, natomiast przy przerywnikach filmowych ich liczba potrafi sięgnąć ledwie 18 klatek. To wyniki zdecydowanie poniżej jakichkolwiek oczekiwań.
Miejmy nadzieję, że deweloper prędzej, czy później wypuści jakąś konkretną łatkę naprawiającą problem z optymalizacją.
6 Komentarzy
Ch.j nie spadki, drobny patch i będzie git. Ktoś już w to gra? Da się przełączyć tryb walki na inny? Ubi obiecywało dwa tryby walki i możliwość przełączania pomiędzy nimi w opcjach.
dobra nic nie da się przełączyć jeśli chodzi o system walki, nie chce mi się szukać informacji od UBI gdzie to podawali. Tak czy inaczej gra jest genialna a graficznie wyrywa z butów. SIWA zapewniła mi przynajmniej 10 godzin i widzę że jeszcze z kolejne 10 spędzę w tej lokacji. Polecam każdemu.
Posiadam PS4 fat. Skoków fpsow brak. Jedynie czasami na cutscenkach i w dużych miastach jak Aleksandria pod warunkiem że na serio dużo się dzieje ;) niestety, ale ten post opisuje cała sprawę jako wyjątek który potwierdza regułę tak naprawdę
25fps master race*
25 master race nabiera siły. Konsole to przyszłość gier.
Fabuła jest przyjemna dla gracza ale spadające klatki na ps4 pro powodują, że nie da się w nią grać.