Na przestrzeni premierowych dwóch tygodni (okres rzecz jasna liczony od rynkowego debiutu) Wiedźmin 3 wygenerował naprawdę dobry wynik handlowy. Dziki Gon zakupiły 4 miliony graczy. Rodzimy developer dziękuje za zaufanie i otrzymane pieniądze. Popularność przygód Geralta pokazuje, że pewne rzeczy zostały wykonane... we właściwy sposób.
Open Letter from Marcin Iwiński -- co-founder of @CDPROJEKTRED#TheWitcher#WildHunthttp://t.co/nFTJOgc8YQpic.twitter.com/kbY1SzJbHl
— The Witcher (@witchergame) czerwiec 9, 2015
Programiści czują pozytywną energię – zostanie ona przekazana na fabularne dodatki. DLC, jakie będzie godne podstawowego scenariusza – tego, co Wiedźmin 3 już oferuje fanowi gatunku RPG. Odbiorcy powinni pamiętać także o regularnych aktualizacjach, na jakie składają się całkowicie darmowe treści.
Warto zauważyć, że nakłady finansowe na produkcję omawianej gry zwróciły się już w dniu premiery. Swoją drogą chyba nikt nie podlicza tu kosztów marketingu, reklamy.
Źródło: Informacja prasowa
1 Komentarz
Hajs będzie przekuty w hajs!