O sukcesie Wiedźmina w Europie i Stanach Zjednoczonych nie musimy pisać, bo było to wiadome od dawna. Jednak warto wspomnieć co nieco o odległej Japonii. Według sieci sklepów TSUTAYA trzecia część przygód Wiedźmina jest numerem jeden wśród gier na PS4. Co ciekawe, Wiedźmin jest numerem jeden także na XONE, pomimo tego, że liczbę tych konsol w Japonii szacuje się na około 50 tysięcy.
Skąd ten sukces? Stoi za nim wydawca Wiedźmina w Japonii – Spike Chunsoft (Danganronpa, Hotline Miami, Kingdom of Amalur). Dobra kampania reklamowa w telewizji oparta bardziej o fragmenty gameplayu niż CGI sprawiła, że historią Geralta i Ciri zainteresowało się sporo Japończyków. Zresztą zobaczcie sami:
Warto nadmienić, że siódme miejsce w sklepie zajmuje kolejna polska produkcja – Dying Light.
Źródła: Tsutaya, Dualshockers
0 Komentarzy