Wiedźmin 3: Dziki Gon – co naprawią nowe łatki (1.04/1.05) ?

hraboll - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Wiedźmin 3: Dziki Gon – co naprawią nowe łatki (1.04/1.05) ? - gamedot.pl

CD Projekt RED przedstawia zmiany, jakie zostaną wprowadzone w najnowszych łatkach do gry Wiedźmin 3. Na pierwszym miejscu postawiono kwestie dotyczące wydajności i stabilności (właściwa zabawa, a także cut-scenki). Usprawniono pracę kamery, wyeliminowano błędy krytyczne wymuszające ponowne uruchomienie Dzikiego Gonu. Wspomina się też o powiększeniu czcionki w konsolowych wersjach.

 

Technikom udało się naprawić szereg problemów wygenerowanych bezpośrednio po zakończeniu pewnych misji. Zablokowana możliwość biegania, prowadzenia dialogu z NPC czy – szczególnie irytująca - niemożność zdobywania punktów doświadczenia (tu akurat jako "nagroda" za poszukiwanie majątku Reuvena).

 

Zdarzały się również babolki „likwidujące” jazdę na koniu lub zatrzymujące gracza w pewnej lokacji (choćby ruiny zamku Turseach).

 

Źródło: Destructoid

0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

hrabollhrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]