- Strona główna
- Newsy
- Wiedźmin 3: dziki gon – co naprawią nowe łatki (1.04/1.05) ?
Wiedźmin 3: Dziki Gon – co naprawią nowe łatki (1.04/1.05) ?
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
CD Projekt RED przedstawia zmiany, jakie zostaną wprowadzone w najnowszych łatkach do gry Wiedźmin 3. Na pierwszym miejscu postawiono kwestie dotyczące wydajności i stabilności (właściwa zabawa, a także cut-scenki). Usprawniono pracę kamery, wyeliminowano błędy krytyczne wymuszające ponowne uruchomienie Dzikiego Gonu. Wspomina się też o powiększeniu czcionki w konsolowych wersjach.
Technikom udało się naprawić szereg problemów wygenerowanych bezpośrednio po zakończeniu pewnych misji. Zablokowana możliwość biegania, prowadzenia dialogu z NPC czy – szczególnie irytująca - niemożność zdobywania punktów doświadczenia (tu akurat jako "nagroda" za poszukiwanie majątku Reuvena).
Zdarzały się również babolki „likwidujące” jazdę na koniu lub zatrzymujące gracza w pewnej lokacji (choćby ruiny zamku Turseach).
Źródło: Destructoid
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
hrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)Napisz do autora
Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?
Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
0 Komentarzy