Według Starbreeze gry single player to relikt przeszłości?

YASIU - 
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy
Według Starbreeze gry single player to relikt przeszłości? - gamedot.pl

 

 

Autorzy takich gier typowo fabularnych jak The Chronicles of Riddick, The Darkness, Syndicate postanowili w całości przerzucić się na tryb wieloosobowy, czego przykładem jest PayDay wypruty z jakiejkolwiek historii. 

Almir Listo przedstawiciel studia w wywiadzie wyjaśnił na przykładzie Brothers - A Tale of Two Sons, które choć było przyzwoite to zabrakło mu tego czegoś co przyciągneło, by ludzi na znacznie dłużej. A jak wiadomo ciepłymi słowami nie wyżywisz rodziny. 

PayDay 2 to zupełnie inny projekt, pozwalający programistom na dodawanie cały czas nowych treści i przykuwanie uwagi społeczeństwa. 

Czy według Starbreeze single player to melodia przeszłości? I tak i nie, bo choć sami nie planują przykładać ręki do produkcji fabularnych to chętnie powierzyli by ją innej, odpowiedniej ekipie. Samemu skupiając się na rozgrywce online. 

0 osób dodało komentarz
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

YASIUYASIU
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]