Dziś Watch Dogs to gra z otwartym światem, oparta na hackowaniu urządzeń i chowaniu się przed stróżami prawa – swego czasu miała to być jednak kolejna odsłona kultowej serii Driver.
Laurent Detoc z amerykańskiego oddziału Ubisoftu zdradził jak wyglądały początki tej produkcji:
„Watch Dogs nie zaczynało jako Watch Dogs. Pracowaliśmy nad silnikiem jazdy do wykorzystania w jakiejś grze i mieliśmy licencję na Drivera. To było lata temu, po czasie stwierdziliśmy jednak, że nie chcemy stworzyć takiego tytułu, skasowaliśmy projekt i zaczęliśmy wszystko od nowa.”
„To była inna gra, którą drastycznie zmieniliśmy, było to przynajmniej trzy lata temu. Użyliśmy też wtedy pewnych elementów z naszego silnika jazdy.”
Pan Detoc zaznacza:
„To nie tak, że Watch Dogs narodziło się z nowego Drivera, to nieprawda. Pewna gra o jeżdżeniu samochodem została po prostu skasowana i jej elementy zostały użyte w nowym tytule.”
Jak widać proces produkcji pewnych tytułów potrafi być naprawdę zawiły i ciągnąć się miesiącami nim pojawi się ktoś kto będzie potrafił wykorzystać pewną technologię i zmienić ją w zupełnie nowy pomysł.
Watch Dogs ukaże się w drugim kwartale 2014 roku, na PC, PlayStation 3, PS4, Wii U, Xbox 360 i Xbox One.
źródło: IGN
1 Komentarz
tyyyleee czekania