Poprzedzająca premierę Fallouta 4 niewielka gra na telefony o prowadzeniu własnego schronu atomowego - Fallout Shelter – okazała się być strzałem w dziesiątkę. Darmowy tytuł dostępny najpierw na iOS, a od niedawna także na Androidzie przyciągnął miliony użytkowników do telefonów i tabletów.
Producent pochwalił się nawet w infografice osiągnięciami graczy. Wynika z nich, że w schronach na świat przyszło już 81,9 miliona dzieci, przy grze spędzono ponad 29 milionów godzin, a śmierć poniosło prawie 21 milionów mieszkańców;
A teraz najlepsze – te dane pokazują tylko pierwszy miesiąc gry!
Mają najlepszych specy od marketingu, nie mam wątpliwości. Pokaz na E3, pipboy i ta darmowa gra Shelter, niewiele niby - a moc jest. Tak się trzepie kasiurkę a wcale nie wypuszczą najlepszej gry, najładniejszej grafiki i najbardziej zaawansowanej mechaniki.
Mało tego, wypuścili pierwszy trailer, który spowodował masowe odruchy wymiotne u fanów serii. Od zera do bohatera. Ubisoft ostatnio robił na odwrót na przykład :)
Prawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie.
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
2 Komentarze
"przy grze spędzono ponad 29 milionów godzi," Sprawdzajcie tekst przed publikacją.
Mają najlepszych specy od marketingu, nie mam wątpliwości. Pokaz na E3, pipboy i ta darmowa gra Shelter, niewiele niby - a moc jest. Tak się trzepie kasiurkę a wcale nie wypuszczą najlepszej gry, najładniejszej grafiki i najbardziej zaawansowanej mechaniki. Mało tego, wypuścili pierwszy trailer, który spowodował masowe odruchy wymiotne u fanów serii. Od zera do bohatera. Ubisoft ostatnio robił na odwrót na przykład :)