Nowe wideo 'zza kulis' produkcji Call of Duty: Advanced Warfare przybliża nam proces tworzenia oprawy audio w nadchodzącej grze studia Sledgehammer Games. Reżyser dźwięku Don Veca przedstawia w materiale elementy, którę będą wyróżniały Advanced Warfare na tle innych produkcji oraz poprzednich części serii. Brzmienie poszczególnych efektów będzie zależało od naszego otoczenia - inaczej będzie brzmieć eksplozja na otwartym terenie i w środku miasta. Dźwięki pocisków uderzających o 'gołe' ciało i wkręcających się w zaawansowany pancerz także będą znacząco się od siebie różnić. Innymi słowy, w Call of Duty: Advanced Warfare nigdy nie usłyszymy dwóch identycznych dźwięków czy odgłosów, a przez całą rozgrywkę będziemy się czuć jak podczas walki na prawdziwym polu bitwy. Trzeba przyznać, że Sledgehammer Games całkowicie rozpędziło już 'hype train' - pytanie tylko, czy na końcu swojej drogi zdąży on wyhamować, czy jednak ostateczny efekt będzie dużo gorszy od zapowiedzi, a metaforyczny pociąg rozbije się z wielkim (i równie next-genowym) hukiem.
Źródło: allgamesbeta.com
2 Komentarze
hyyhy :D ale zachwalają, zobaczymy co z tego futurystycznego coda wyjdzie ;p
Uwierzę jak usłyszę ;) Do tej pory wszytko brzmiało płasko i przestarzale ba! Ghost brzmiało gorzej niż jej poprzednicy, a warto zauważyć, iż poprzednie części CoD'a używały sampli jeszcze z czasów pierwszych dwóch odsłon serii - ahh ten dźwięk upadającego na beton granatu ;)