CD Projekt RED podzielił się ze światem zmianami w interfejsie w grze Wiedźmin 3, które nadejdą wraz z premierą dodatku Krew i Wino. Szczególnie gracze konsolowi powinni odczuć dużo większy komfort podczas gry.
Ekran umiejętności
Stary:
Nowy:
Zakładka z umiejętnościami zostanie najpewniej przystosowana do mutacji, z którymi będziemy mieli do czynienia w dodatku. Na screenshocie z nowego interfejsu widzimy, że będziemy mogli używać większej ilości umiejętności, niż dotychczas.
Ekran wytwarzania
Stary:
Nowy:
Wytwarzanie przedmiotów stanie się teraz o wiele bardziej czytelne. Teraz gra podpowie nam, czy dany rzemieślnik dysponuje materiałami potrzebnymi do wytworzenia przedmiotu oraz to, jakie bonusy zyskamy dzięki noszeniu całego wiedźmińskiego zestawu odpowiedniej szkoły.
Ekwipunek
Stary:
Nowy:
Ekran ekwipunku stanie się nieco bardziej skondensowany, niż przedtem. Na jednym ekranie będziemy mogli zobaczyć nasze bronie i pancerz, a najważniejsze przedmioty będą zawsze pod ręką. Z jakiegoś powodu zdecydowano się wyłączyć statystyki ataku, pancerza i siły znaków z prawego dolnego roku ekranu.
Handel
Stary:
Nowy:
Ekran handlu ze sklepikarzami został potraktowany tak samo, jak poprzedni z wymienionych: lepszy pogląd na najważniejsze przedmioty w ekwipunku Wiedźmina i nieco czytelniejszy widok.
Statystyki
Stare:
Nowe:
Widok statystyk zostanie upstrzony odpowiednimi kolorami i sylwetką Geralta na środku ekranu.
Pozostałe fajne informacje
- Od teraz Geralt będzie mógł od razu przeczytać znalezione książki - nie będzie potrzeby ręcznego szukania ich po całym ekwipunku.
- Wybieranie znaków na konsoli zostanie usprawnione, wystarczy przesunąć gałkę analogową w stronę pożądanego znaku i już - nie będzie trzeba potwierdzać wyboru dodatkowym przyciskiem.
- Ekran mapy zostanie uzupełniony o dodatkowe znaczniki i filtry.
Źródło: Stevivor.com
1 Komentarz