Bethesda i Sony okazały się wreszcie słowne w kwestii modów na PS4. Jak donosiliśmy na łamach tego portalu parę dni temu (tutaj), modyfikacje do Fallouta 4 miały pojawić się na konsoli Japończyków w tym tygodniu wraz z aktualizacją 1.8. Dokładnie tak też się stało, bo już teraz wszyscy gracze mogą rozkoszować się zmodyfikowaną zawartością w najnowszej grze postapo od Bethesdy. Problem w tym, że nie wszystkie mody działają na PS4. Okazuje się, że nie działają dokładnie te modyfikacje, które korzystają z tekstur własnoręcznie przygotowanych przez moderów. Nie należy również zapomnieć o odgórnym ograniczeniu Sony, które mówi, że mody swoim rozmiarem nie mogą przekroczyć ok. 1GB. Zatem największe paczki danych odpadają już na samym wstępie.
Początek modów na konsolach to póki co ciężka przeprawa, jednak i tak można optymistycznie patrzeć w przyszłość. Na pewno z czasem sprawa się unormuje i Sony zobaczy, że nie może stać na drodze ewolucji przemysłu elektronicznej rozrywki, gdzie to sami gracze tworzą zawartość do swoich ulubionych tytułów.
Źródło: GameInformer.com
1 Komentarz
A jak te mody na ps4 pobierać?