Główna zaleta gry The Order: 1886? Bez wątpienia trzeba tu wskazać oprawę wizualną. Co ciekawe, Naughty Dog w ostatnim czasie zatrudniło dwóch ważnych pracowników studia Ready at Dawn. David Budlong i Huan Tran odpowiadali odpowiednio za modelowanie elementów otoczenia oraz efekty świetlne. Obaj developerzy osiągali niesamowite efekty, potrafili przygotować świetne kompozycje. Wypada tu wspomnieć choćby o szpitalnym levelu. Zobaczycie go na poniższym materiale wideo.
Samo Naughty Dog wielokrotnie podkreślało, że chce zatrudniać naprawdę utalentowanych designerów – była to reakcja na krytykę pierwszego pokazowego dema gry Uncharted 4. Fragment pokazany na targach E3 2015 zebrał natomiast liczne pochwały – jeśli chodzi o design lokacji. ND odczuwalnie eliminuje wcześniejsze niedociągnięcia. Jaki będzie końcowy rezultat? Cóż, poprzeczka może zostać podwyższona – do premiery zostało sporo czasu (zaplanowana na 18 marca). Zawsze można dopieścić projekty otoczenia i efekty świetlne. Wszystko jest możliwe, gdy posiadasz odpowiedni talent developerski.
Co ze studiem Ready at Dawn? Cóż, rezygnuje ono z pracy nad projektami ekskluzywnymi. Sony odcina dopływ pieniędzy – developer zatem skupi się na tworzeniu tytułów, jakie mogą zostać wydane na wielu platformach sprzętowych.
0 Komentarzy