• Strona główna
  • Newsy
  • Twórcy hellblade: senua's sacrifice opowiadają o przestrzeni między grami indie i aaa

Twórcy Hellblade: Senua's Sacrifice opowiadają o przestrzeni między grami indie i AAA

YASIU - 
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy

 

W najnowszym dzienniku deweloperskim zespół odpowiedzialny za Hellblade: Senua's Sacrifice odsłonił nieco kulis produkcji oraz obaw z nią związanych.

Jak przyznają twórcy, przed wydaniem gry mocno obawiali się o to, że choroba psychiczna głównej bohaterki wystawiona na pierwszy plan wywoła mocną kontrowersję oraz lawinę negatywnych komentarzy. Jednak jak wiemy finalnie nic takiego nie miało miejsca, a sam produkt może dla wielu posłużyć jako dodatkowy informator dotyczący schizofrenii. 

Dodatkowo jak zauważono - sporo tytułów skupiało się na tematach chorób, ale w tym wypadku udało się to oddać bardzo realistycznie.

Również sama sprzedaż produktu w pierwszym tygodniu zaskoczyła jego autorów, bowiem rozeszło się 250 tysięcy sztuk na PC oraz PlayStation 4. Wynik ten został podwojony w ciągu trzech miesięcy od momentu debiutu, co sprawiło, że firma dość szybko osiągnęła zakładany zysk. 

0 osób dodało komentarz
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

YASIUYASIU
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]