W najnowszym dzienniku deweloperskim zespół odpowiedzialny za Hellblade: Senua's Sacrifice odsłonił nieco kulis produkcji oraz obaw z nią związanych.
Jak przyznają twórcy, przed wydaniem gry mocno obawiali się o to, że choroba psychiczna głównej bohaterki wystawiona na pierwszy plan wywoła mocną kontrowersję oraz lawinę negatywnych komentarzy. Jednak jak wiemy finalnie nic takiego nie miało miejsca, a sam produkt może dla wielu posłużyć jako dodatkowy informator dotyczący schizofrenii.
Dodatkowo jak zauważono - sporo tytułów skupiało się na tematach chorób, ale w tym wypadku udało się to oddać bardzo realistycznie.
Również sama sprzedaż produktu w pierwszym tygodniu zaskoczyła jego autorów, bowiem rozeszło się 250 tysięcy sztuk na PC oraz PlayStation 4. Wynik ten został podwojony w ciągu trzech miesięcy od momentu debiutu, co sprawiło, że firma dość szybko osiągnęła zakładany zysk.
0 Komentarzy