Pamiętacie, jak pisaliśmy, że twórcy Destiny pokusili się o ciekawą kooperację z producentem napojów Red Bull? Przy zakupie trunku otrzymywaliśmy kod, który zwiększał ilość doświadczenia w grze i dawał dostęp do nowego questa. Ciekawa inicjatywa, szkoda tylko, że twórcy Destiny nie skupili się na niższej cenie dodatku.
We're jumping on the latest trend in game marketing! #DrinkRightDyingLight > #DrinkForDLCpic.twitter.com/DQHr6MRFwi
— Dying Light (@DyingLightGame) czerwiec 24, 2015
Tym razem twórcy Dying Light postanowili się trochę pośmiać z tamtejszego pomysłu i na swoim oficjalnym Twitterze umieszczono zdjęcie z napisem: Dołączamy do najnowszego trendu w marketingu gier!
Techland tym razem rozdaje kody na broń premium w grze. Co trzeba zrobić? Wystarczy, że umieścicie swoje zdjęcie ze szklanką wody na Twitterze z tagiem #DrinkRightDyingLight, a niespodzianka będzie wasza. Polskie studio nie omieszkało wychwalić właściwości wody, która jest naturalna, wegańska i bez cukru, a dodatkowo pyszna i zdrowa dla organizmu.
Czy twórcy Dying Light was przekonali do zabawy?
1 Komentarz
Tak!