Twórca Oculus Rifta: '30 klatek na sekundę w grach to porażka!'

JohnSnake - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Twórca Oculus Rifta: '30 klatek na sekundę w grach to porażka!' - gamedot.pl

Palmer Luckey jest przekonany, że gry na Oculus Rifta będą musiały 'wyciągnąć' 60 klatek na sekundę lub więcej, przy czym docelowo jego urządzenie ma działać w przedziale 90-120Hz dla jeszcze lepszego efektu. Luckey stwierdził, że kurczowe trzymanie się 30 FPS-ów przy tworzeniu gier (zwłaszcza konsolowych) jest programistyczną porażką, a nie 'artystycznym wyborem'. Jego wypowiedź odnosi się zapewne do decyzji twórców The Order: 1886, których nadchodzące dzieło będzie działać w 30 FPS-ach, ponieważ tylko przy takiej ich liczbie można osiągnąć bardziej 'filmowy' efekt, a wszystko powyżej zbliżyłoby grę do 'programów rodem z Discovery Channel oglądanych na HDTV'. W takim wypadku zdanie twórcy Oculus Rifta ma sens, w końcu gogle mają zapewnić nam jak najbardziej realistyczne doznania, więc im więcej frame'ów tym lepiej.

 

 

Źródło: gamespot.com

2 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

2 Komentarze

Sokool 9 lat temu

"640 kB pamięci wystarczy każdemu :)"

0 Odpowiedz
REDmartinesart 9 lat temu

Rift będzie w każdym domu, już widzę jak kobiety oglądają nim torebkę, przed zakupem w portalu aukcyjnym XD.

0 Odpowiedz
JohnSnakeJohnSnakePecetowiec wierny wujkowi Newellowi. Fan sieciówek, 'rogalików' i sandboxów. Serialowy maniak. Wieczny poszukiwacz dobrego kina science-fiction oraz fantasy. Oprócz tego lubi dobre żarcie i jeszcze lepsze piwo. Innymi słowy – typowy nerd.
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]