- Strona główna
- Newsy
- Twórca oculus rifta: '30 klatek na sekundę w grach to porażka!'
Twórca Oculus Rifta: '30 klatek na sekundę w grach to porażka!'
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Palmer Luckey jest przekonany, że gry na Oculus Rifta będą musiały 'wyciągnąć' 60 klatek na sekundę lub więcej, przy czym docelowo jego urządzenie ma działać w przedziale 90-120Hz dla jeszcze lepszego efektu. Luckey stwierdził, że kurczowe trzymanie się 30 FPS-ów przy tworzeniu gier (zwłaszcza konsolowych) jest programistyczną porażką, a nie 'artystycznym wyborem'. Jego wypowiedź odnosi się zapewne do decyzji twórców The Order: 1886, których nadchodzące dzieło będzie działać w 30 FPS-ach, ponieważ tylko przy takiej ich liczbie można osiągnąć bardziej 'filmowy' efekt, a wszystko powyżej zbliżyłoby grę do 'programów rodem z Discovery Channel oglądanych na HDTV'. W takim wypadku zdanie twórcy Oculus Rifta ma sens, w końcu gogle mają zapewnić nam jak najbardziej realistyczne doznania, więc im więcej frame'ów tym lepiej.
Źródło: gamespot.com
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
JohnSnakePecetowiec wierny wujkowi Newellowi. Fan sieciówek, 'rogalików' i sandboxów. Serialowy maniak. Wieczny poszukiwacz dobrego kina science-fiction oraz fantasy. Oprócz tego lubi dobre żarcie i jeszcze lepsze piwo. Innymi słowy – typowy nerd.Napisz do autora
Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?
Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
2 Komentarze
"640 kB pamięci wystarczy każdemu :)"
Rift będzie w każdym domu, już widzę jak kobiety oglądają nim torebkę, przed zakupem w portalu aukcyjnym XD.