Ancestors: The Humankind Odyssey łączy w sobie elementy akcji i przygody. Warto jednak zaznaczyć, że gra skupia się na aspekcie przetrwania w niesprzyjającym środowisku. Chodzi tu o ewolucję człowieka, a nie brutalność – nieuzasadnioną przemoc. Gdy jaskiniowiec – człowiek pierwotny odkryje ogień, zaczyna z nim eksperymentować w otwartym środowisku. Potem wiedza zostanie przekazana potomstwu (tak rodzą się więzi, jakie przetrwają do czasów współczesnych).
W projekcie byłego kreatora marki Assassin's Creed zobaczymy wielu bohaterów. Każda postać żyje w innym środowisku i zmaga się z całkowicie nowym problemem. Zawsze przeżywamy kluczowy moment w dziejach ludzkości (np. odkrycie penicyliny, lądowanie na Księżycu). Patrice Désilets wymyślił już ponad 20 scenariuszy – to przygody, w których widzimy postęp cywilizacyjny.
W grze pojawią elementy gatunku RPG. Możemy wybierać umiejętności łowieckie lub skupić się na zdolnościach cechujących dobrego zielarza. Nie zabraknie drzewka z technologiami (jak w cyklu Civilization). Nasze decyzje ukształtują charakterystykę plemienia/rodziny.
Żródło: Eurogamer.net, Gamesradar
0 Komentarzy