- Strona główna
- Newsy
- Twórca dark souls/bloodborne nie chce opowiadać konwencjonalnych historii
Twórca Dark Souls/Bloodborne nie chce opowiadać konwencjonalnych historii
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy
Opracowywanie bogatej fabuły/narracji to wielkie wyzwanie. Konwencjonalne historie muszą być ciekawe, a jednocześnie łatwe do zrozumienia. Cóż, to próba połączenia przeciwnych wartości. Hidetaka Miyazaki wybiera inny wariant. Założenia scenariusza są wplatane w strukturę otoczenia. W takim układzie eksploracja przygotowanego środowiska staje się kluczowa.
Tworzenie mapy mogącej przekazać narrację stanowi dobrą zabawę. Oczywiście nikt nie chce kreować rzeczy niedostępnych dla graczy, ale tytuł posiadający wiele tajemnic wydaje się naprawdę atrakcyjny. Bez sekretów przedstawiany projekt jawi się wyblakłym.
Kreator IP pokroju Dark Souls/Bloodborne kiedyś spróbuje opowiedzieć historię tradycyjnymi metodami - choć zapewne i tak nie wszystkie osoby uznają ją za konwencjonalną (rozmówca magazynu GamesMaster kończył wypowiedź śmiechem).
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy
hrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)Napisz do autora
Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?
Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
0 Komentarzy