Twórca Dark Souls/Bloodborne nie chce opowiadać konwencjonalnych historii

hraboll - 
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy
Twórca Dark Souls/Bloodborne nie chce opowiadać konwencjonalnych historii - gamedot.pl

Opracowywanie bogatej fabuły/narracji to wielkie wyzwanie. Konwencjonalne historie muszą być ciekawe, a jednocześnie łatwe do zrozumienia. Cóż, to próba połączenia przeciwnych wartości. Hidetaka Miyazaki wybiera inny wariant. Założenia scenariusza są wplatane w strukturę otoczenia. W takim układzie eksploracja przygotowanego środowiska staje się kluczowa.

 

Tworzenie mapy mogącej przekazać narrację stanowi dobrą zabawę. Oczywiście nikt nie chce kreować rzeczy niedostępnych dla graczy, ale tytuł posiadający wiele tajemnic wydaje się naprawdę atrakcyjny. Bez sekretów przedstawiany projekt jawi się wyblakłym.

 

Kreator IP pokroju Dark Souls/Bloodborne kiedyś spróbuje opowiedzieć historię tradycyjnymi metodami - choć zapewne i tak nie wszystkie osoby uznają ją za konwencjonalną (rozmówca magazynu GamesMaster kończył wypowiedź śmiechem).

0 osób dodało komentarz
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

hrabollhrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]