Activision Blizzard od dłuższego czasu stara się wypromować Overwatcha na dyscyplinę e-sportową i nie żałuje na ten cel środków. Firma ma apetyt na to, by w ramach Overwatch League wypromować i drużyny, i topowych graczy. Chyba są ku temu widoki, bo projektem zainteresowały się wielkie organizacje e-sportowe Envy, Optic i Cloud9 oraz Twitch, którywyłożył ponad 90 milionów na wyłączne prawa do transmisji. To największa tego typu transakcja w historii e-sportu.
Z roku na rok w grę wchodzą coraz to większe pieniądze, oby nasz rynek też to odczuł i się bardziej skrystalizował, bo na chwilę obecną oprócz kilku wyjątków jest słabo.
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
0 Komentarzy